Villajoyosa, vrijdag 18 februari 2022

18 februari 2022 - Villajoyosa, Spanje

Prachtig weer vanmorgen om te vertrekken. Goedkoop diesel getankt(bijna benzine erin gedaan oeps), toen naar de Mercadona. Piet stond met de camper een stukje verderop, dat was beter te parkeren. Kar vol voor de komende dagen, kom ik "aankarren" blokkeerd de winkelkar. Hoezo dan? Tja wist ik veel, voorbij de poort blokkeerd dus de winkelwagen🤣. Kon gewoon niet verder. Nog nooit meegemaakt dit, maar wel slim bedacht. Piet in zijn achteruit en inladen! Prachtige tocht, alleen dwars door Allicante. Zo druk daar, en ze rijden echt stom. Maar de rest was heel mooi. Op een mooie camping in het zonnetje. Leuke mensen naast ons, met een leuke hond Frits! Ziet er angstaanjagend uit, maar dat is fake. Heerlijk gegeten, zelf weer shoarma gemaakt met kip, veel knoflook, maar 1 nadeel de camper ruikt nu echt van binnen. Dakraam maar open houden.

Inmiddels contact met buuf Adry hoe het gaat met ons huisje in de storm. Het dak zit er nog op volgens de laatste berichten😑. Piet zijn boot wordt ook goed in de gaten gehouden en er zijn al extra lijnen door Martin aangelegd. Fijn dit, we maken ons best wel zorgen. Maar nu slapen we weer wat beter vannacht. Bedankt iedereen!