Los Alcazares, donderdag 17 februari 2022

17 februari 2022 - San Javier, Spanje

In de stress vanmorgen. Mijn mobiel heeft vannacht nieuwe bestanden gedownload en is toen uitgegaan. Moest ik vanmorgen mijn pin weer invoeren, heb ik dat dus 3x fout gedaan met mijn duffe hoofd😬. Tja dan moet je de pukcode invoeren, en die heb ik thuis liggen. Dus buuf Adry uit haar beld gebeld of zij voor me wilde kijken. Tuurlijk wilde ze dat😍. Maar...ik had nog een naald hier, daar wat mee ad zijkanten gepielt in dat gaatje en toen kwam de simkaart eruit en kon ik in de mobiel komen. Dus mijn vodafoneapp geopend en ja hoor daar was de pukcode. Pfffff. Gelukkig, tja wat ben je zonder mobiel, best wel iets om over na te denken. Dus Adry afgeappt, maar we hebben elkaar toch mooi ff gesproken.

Later was gedraaid, heerlijk in de zon gehangen en wij op de fiets. Was inmiddels 23 graden geworden. Fijn om te fietsen. Nog ff met de voetjes in het water gestaan, ijskoud water, maar lekker. Staan hier veel mooie oude huizen leeg aan de boulevard. Zo jammer dit.

Morgen weer naar een andere camping. We zijn benieuwd. Ik dacht iets van 115 km..

1. Wim en Ank:
    18 februari 2022