Villajoyosa, zaterdag 19 februari 2022

19 februari 2022 - Villajoyosa, Spanje

Bewolkt wakker worden. Vandaag vroeg op de fiets naar Benidorm. 10 uur op de fiets, het is zo'n 10 km.en wind tegen. Korte broeken in de tas, je weet maar nooit toch. Best wel prima tochtje, maar 1x foutje gemaakt. Over de boulevard gefietst en dan moet je ineens met de trap omhoog. Dat ging dus niet. Wel grappig zo langs de 332, bekende doorgaande weg door Spanje, fietsen. Zie je ineens die grote flatgebouwen, normaal ontwijken we dit soort plaatsen en nu fietsen we er langs. We hadden om 11.00 uur afgesproken bij Ellen en Paul. We waren er 11.04 uur😁. Ellen had heerlijke appeltaart gemaakt. Het was erg gezellig en fijn bijgepraat. En wat wonen ze mooi, aan de haven met strand en in de binnenstad. We hebben heerlijk rondgewandeld, het was best bijzonder deze stad. Kerk bezocht, tapas gegeten. Al met al een fijne dag! En voor de wind terug! De lucht werd al dreigender, net op tijd voor de spetters waren we binnen.

1. Brigitte Kasbergen 🌺:
    19 februari 2022
    Wat leuk Piet en Marie! Ellen is niets veranderd. Geniet nog van jullie reis!
  2. Inge tilet:
    19 februari 2022
    Jullie hebben het leuk en wat gezellig om zo met Ellen en Paul op te trekken lekker bij kletsen. Zo hoor je nog wat ,veel plezier verder grvons