El Hornillo, woensdag 26 en donderdag 27 januari 2022

27 januari 2022 - Torre del Mar, Spanje

Woensdag: Was geen mooi weer, hele harde wind en hoge golven. Wat boodschapjes gedaan in het dorpje. S'avonds dacht ik dat het regende, maar was een zandstorm. Echt bizar. Tja, moet je maar niet 50 meter van het strand staan. De camping is top, alleen er is maar 1 douche en toilet voor de dames en 1 voor de heren. En dat is het toilet ook nog bij de douche in. Dus als je erg moet, heb je een probleem😂. Maar het is wel schoon.

Donderdag; nou nou, de camper was dus echt gezandstraald. Maar goed, heeft Piet ook weer wat te doen. Op de fiets naar Torre del Mar, was markt. 2 bosjes asperges uit de kruiwagen voor €2,00. 5 kilo mandarijnen voor €2,00. Nog wat citroenen en van die heerlijke tomaten gekocht.

Daarna heerlijk tapas gegeten. Toen nog even naar de Mercadona, de beroemde dagcreme gekocht, heerlijk.

Kreeg net bevestiging vd camping binnen in Vera. Daar gaan we maandag heen. Ligt stukje in de bergen, schijnt een monumentale stad te zijn. We zijn benieuwd. Eerst hier nog heerlijk chillen, de zon is eindelijk weer gekomen. Wat een genot is dat toch op je lijf.

1. Wim en Ank:
    27 januari 2022
    Jeetje, die zandstorm is niet echt leuk, wel weer wat meegemaakt 🙋‍♀️😘