El Hornillo, vrijdag 28 januari 2022

28 januari 2022 - Torre del Mar, Spanje

Het beloofd een mooie dag te worden. Is 18 graden voorspeld. Maar....een koude Oosten wind, niet klagen korte broek kan aan. Op de fiets naar La Caletta, daar is een haven. Mooi fietsen over de boulevard van Torre del Mar. Koffie gedaan op terras, en kijken naar mensen en boten. Mooie bloemen gezien, papegaaitjes op de stoep die gevoerderd werden. Toen een fietsenwinkel gevonden, kijken wat een nieuwe binnen-en buitenband kost. Want vanmorgen heeft Piet mijn band weer moeten plakken! Maar die band was 3 mm te groot, we durfden het niet aan en we vonden €35,00 ook wel veel geld en dan nog een binnenband erbij! We komen wel weer een fietsenmaker tegen die de juiste maat heeft.

Ik was net op tijd om een warm kippetje te scoren voor vanavond bij de asperges. Moet nog steeds wennen dat  winkels op rare verschillende tijden dicht gaan. Deze ging om 15.30 uur dicht en om 17.00 uur weer open.  Maar goed, supermarkt was wel open voor wijn en 7up. En toen naar de camping. We stonden inmiddels in de schaduw door de campers van de Fransen die gisteren zonder pardon voor ons gingen staan, terwijl er genoeg andere plekken waren. Piet was er klaar mee, en we hebben bij de receptie een betere, zonnige plek geregeld.

Oh ja, ik heb wel zo gelachen daarna. Zag ik een man lopen met schuim in zijn haar en in handdoek gewikkeld, echt😄😄. Het water was op in de douche. Echt Spaans dit dus. Had ik er maar een foto van gemaakt🤣🤣

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade