El Hornillo, dinsdag 25 januari 2022

25 januari 2022 - Torre del Mar, Spanje

Nou het was vanochtend spannend op de camping. Politie en personen in normaal tenue op de camping. Alle 2 ingangen gingen de politie staan en de rest ging de camping bekijken. Er werden foto's gemaakt van de nummerborden en er werd gesproken met de eigenaars. Wat er nou precies was  is wazig. Controle of dat ze iemand zoeken. We kregen geen duidelijk antwoord!

Wij later naar Almayata op de fiets, echt een Spaans dorpje. Broodjes gekocht en de overheerlijke toetjes.

Piet heeft nog wat onderdelen voor de stoel gekocht, en er moest nog wat afgeslepen worden. En laten ze nu toch hier aan het slijpen zijn bij het hek. Dat kwam mooi uit.

Ik ben na de lunch het bed ingedoken, en Piet over het strand met de fiets naar Torre del Mar. Moest een stuk lopen en zelfs een x de fiets op zijn rug. Terug maar langs de snelweg. We hopen dat het morgen ff wat beter weer is, ze zeggen donderdag, dan gaat de wind liggen en wordt het warmer. Kan er niet op wachten.