El Hornillo, maandag 24 januari 2022

24 januari 2022 - Torre del Mar, Spanje

Heerlijk geslapen ondanks de snelweg. Prima douche ook! Hup weer op weg. Onderweg diesel tanken, en wat kom ik daar tege? Een jong geitje gewikkeld in een deken, zo lief. Flokkie heet het. Mocht foto's maken. Nou mijn dag kan niet meer stuk. Onderweg naar Almayata, kijken bij campings. Nou de 1e 2 waren vreselijk, hutje mutje. We horen al veel dat het vol vol is, omdat Marokko nog steeds gesloten is🥲. Maar, ik had er nog 1tje op mijn lijstje. Ik had de revieuws gelezen, er was maar 1 positief en die heeft gelijk. Een super plek, zo aan de zee. Wel krapjes om er te komen, maar Piet kan goed sturen. Alleen het weer wil niet zo meewerken. Morgen vast, want het is hier mooi om te fietsen. Alvast wat foto's gemaakt vd omgeving.

Ennnnn onze Rik heeft Anna ten huwelijk gevraagd, en ze zei JA🥰🥰. We zijn er heel blij mee, een groot kadoo

1. Wilma:
    24 januari 2022
    Lief dat geitje , Piet kan ook nog bootje vaten .
  2. Wim en Ank:
    24 januari 2022
    Wat leuk dat Rik Anna gevraagd heeft 💞 hartelijk gefeliciteerd 🥂💋
  3. Ineke:
    25 januari 2022
    Gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van jullie Rick en zijn liefste. Een mooi feest in het vooruitzicht met mooie foto's. Nu eerst jullie foto's nog📸🖼️🤳