Dag 5

31 mei 2018

Wakker worden Dokkum. Lekker hoor en nu op weg naar Lauwersoog. Weer mooi korte broeken weer later zelfs bikini aan.
Mooi door de sloten van Friesland. Zaten koffie te drinken en boem boven op een steen. Kopjes vlogen van tafel, maar de mast staat er nog op. Gauw Peter opgeroepen dat hij met een grote boog om die steen moest. Pffffff.

Toen het Lauwersmeer op, daar heb ik ook nog herinneringen van vroeger. Mijn wijlen vadertje heeft daar aan de Lauwerzeewerken meegeholpen en wij hebben daar als peuters nog gespeeld.

Water en diesel getankt en door de sluis het wad op en daar in de jachthaven.
Daar kwamen Marcel en Silvan aan boord. Zij varen met Piet de boot naar Cuxhaven.
Ik heb de auto mee en ben naar huis gereden nadat we met zijn allen eerst vis hebben gegeten. Piet en ik aan een senioren hap. Haha.

Ze gaan morgenvroeg de zee op waarschijnlijk richting Nordeney.
Ik hou jullie op de hoogte van de reis op zee hoor, ook al ben ik ff thuis. Gelijk mooi ff de was doen.

Nou doegiiii

1. Inge tilet:
    31 mei 2018
    wat een leuke tocht ga jij later weer heen.watleuk al die herinneringen van vroeger .wat een mazzel met het weer. wiij blijven jullie volgen gr v ons
  2. Marie Grapendaal:
    Lieve Inge en Cees.
    Ja bijzonder ik kom allemaal herinneringen tegen. Heel fijn. Ik rijd waarschijnlijk naar Cuxhaven. Xx
  3. Hetty:
    1 juni 2018
    och ja Oane b... xx
  4. Syl:
    2 juni 2018
    Fryslan is altijd leuk!! fijne reis en goed weekend.