Dag 65 en 66

31 juli 2018 - Gotenburg, Zweden

Zo Gothenburg achter ons gelaten en naar Langedrag gevaren. Haven ad zee dus lekker zwemmen.
Gisteravond nog ehbo gedaan. Jongen had stuk glas in zijn voet. En ja hoor op de oude manier. Naald goed warm branden afkoelen en poeren maar. Heerlijk. Het deed pijn maar het was eruit. Desinfecterende pleister erop en klaar. Tack tack tack was het. Dank je.

Dit is mijn laatste nacht aan boord. Morgen vlieg ik naar huis. Dat was ook de afspraak. 2 maanden.
Heb zeker zin om naar huis te gaan , naar Rik en Anna, mijn dierbare vriendinnen en mijn huis.
Maar heb het erg naar mijn zin gehad aan boord en in Zweden en Denemarken. En ook met Peter en Diaan.
En....natuurlijk met mijn lieve Pietje.

Hij krijgt morgen bemanning aan boord. Dus dat komt vast goed.

Morgen nog laatste verhaal van mijn reis naar huis

1. Brenda:
    31 juli 2018
    Het waren leuke verhalen met mooie foto’s. Ze waren leuk om te lezen. Alvast een goede reis terug en geniet van je laatste avond aan boord! 😘
  2. Mini van der Horst:
    Hoi Anna Marie,
    Wat een geweldige zeilreis hebben jullie gemaakt. En wat goed van jou om iedere dag weer een verhaal te schrijven. Ik heb er erg van genoten en zal het missen.
  3. Hetty:
    31 juli 2018
    ju dat er al wer 2 moanne omflean binne....wat hawwe jimme in moaie reis hawn en no wer nei hus. ik bin bliid dat alles goed gien is ek mei dy!! moan in noflike reis nei hollan en wy hearre wol wer fan elkoar........xxxxxx
  4. Willy:
    31 juli 2018
    Hoi Anne Marie, ik vond het erg leuk om jullie te volgen, geweldige belevenis met elkaar! Morgen een goede reis naar Nederland
  5. Syl:
    1 augustus 2018
    Mooie reis gemaakt Marietje. Bedankt dat we een beetje mee konden reizen. Sa vier fon hus bin ik nog nooit west :).
    Fijne avond aan boord en morgen weer naar huis. Nagenieten kun je zeker! goeie terug reis en dikke knuf voor jouw en Piet. Rich en Syl XX