Dag 46

11 juli 2018

Onze Rik is vandaag al weer 30 jaar geworden. Hoera hoera. Erg jammer dat we er niet zijn, maar ja zo is het nu eenmaal. Hij heeft gelukkig een hele lieve vriendin en fijne vrienden om hem heen.

Gisteravond nog prachtige zonsondergang gezien. Foto is geplaatst.

Vandaag weer heerlijk gezeild op het meer. Heel weinig wind maar super relaxed en prachtig weer.

Nu in Karlsborg aangekomen. Wel aardig hoor. We zijn nu een beetje verwend. Er staat een giga tvscherm op de kade met voetbalherrie. Grrrr.

Nog vergeten te vertellen. Ik wilde vd boot stappen met mijn slippers aan, bleef ik toch haken met mijn teen aan de zeerreling. En ik hing dus half op mijn kop. Was vast een raar gezicht. Iedereen riep oooooooooo.

Lag bijna tussen de kade en de boot in maar bleef hangen. Met als gevolg giga grote blauwe plekken op mijn achterbenen. Geen gezicht. Maar ja, ze zien me toch voor het laatst van achteren🤣. Zou een foto maken maar toch niet gedaan. Is te.....

1. Inge tilet:
    11 juli 2018
    eigenlijk geen slippers aan boort ,dat is de goden verzoeken .gefeliciteerd met Rik , wat worden we oud haha.geniet nog lekker van deze reis veel plezier gr v ons
  2. Jolanda van de jamp:
    11 juli 2018
    Gefeliciteerd met Rik en beterschap met je tenen .ik geniet volop van je verhalen jullie zijn best al lang weg Gr jolanda
  3. Robert:
    ...gaarne goede foto
  4. Brigitte Kasbergen 🌺:
    12 juli 2018
    Jaaa, van 💝e gefeliciteerd met Rik! Wat maken jullie een mooie trip! Ik geniet ook van je verhalen. Dikke kusss van ons ook aan Piet!
  5. Brenda:
    12 juli 2018
    (Nog) gefeliciteerd met Rik! 🎂 Mooie foto’s. Beterschap!
  6. Marie Grapendaal:
    Dank je Brenda
  7. Mini van der Horst:
    12 juli 2018
    Gefeliciteerd met Rik, alweer 30. Ja en blauwe plekken horen erbij op een boot.
  8. Angelique:
    12 juli 2018
    Gefeliciteerd met Rik! Handige troela, je hebt nog geluk dat je bleef hangen...
  9. Marie Grapendaal:
    Dank je.
    Ja beetje te snel willen😂