Camperreis 2020 maart

1 maart 2020 - Briare, Frankrijk

Zo he, ff wennen. Koud....maar prima geslapen. Ontbijtje met croissants, verse aardbeien en jam. Zondags ritueel!!!  Bellen om de poort te open en gaan. Onderweg broodje en soepje en door. Mooie tocht door Franse dorpjes. Kom je een prachtig kasteel tegen. Bobby is zijn naam! Nu op zoek naar camping, alles dicht! Paar x voor dichte poort gestaan terwijl ze op de site open zijn. Heel slecht dit!

Inmiddels op een parkeerplaats in Briare, aan de Loire, ergens onder Parijs. Er staan nu inmiddels 8 campers, dus veilig lijkt me. Doe mijn raampje maar dicht vannacht denk ik.

Man,man wat missen we het mooie weer. Maar ja, het is niet anders. Je moet toch een x naar huis!

1. Jos & mo:
    1 maart 2020
    bijna weer croissantje van echte bakker!
  2. Elly vonk:
    Ik krijg het er koud van....kan mij zo voorstellen dat je de zon en warmte mist.
    Raampje maar dicht zus
    Slaap lekkerxxx
  3. Fam zwiers:
    2 maart 2020
    Het is in Holland ook warm met de kachel aan, denk aan het coronavirus steeds handen wassen