Camperrris febr.2020

29 februari 2020 - Millau, Frankrijk

Heel vroeg wakker! Had al zo'n 10 uur in bed gelegen. Ik voelde me weer goed gelukkig. Douchen, ontbijten en wegwezen. Onderweg boodschapjes doen. Weer mooie tocht. Nog in het zonnetje stokbroodje met camembert gegeten en weer door. Fijne route die die A75! In Millau beland, maar alle campings waren dicht, ondanks ze op hun site open waren. Hoe slecht. Een Aire(parkeerplaats met slabomen) gevonden. Eerst betalen via een paal? Dan kreeg je de ticket. Nou mooi niet dus. Gebeld, en ja hoor, u heeft niet betaald!! Nou echt wel. Direct op mijn betaalapp.gekeken en doorgegeven. Dit overkomt mij geen 2e x. Afzetters😆. Bleek dat de kaartjesmachine leeg was, dus konden we niet met het kaartje erdoor. Inmiddels stonden er al 5 campers te wachten😆.Ze deed de poort open, en morgen weer bellen om de poort te openen om weg te gaan. Prachtige oude stad aan rivier De Tarn. Heerlijk stukje vlees bij de slager gekocht, dat gaan we morgen bereiden. Nu chillen id camper, het regent🤣🤣. Alvast voorbereiden op Nederland.

1. Elly vonk:
    29 februari 2020
    Ja mooi is het daar hè...gelukkig ben je weer beter zus😘