Camperreis maart 2020

2 maart 2020 - Falemprise, België

Prima geslapen op de parkeerplaats, alleen geen hete douche helaas. Mooie reis, ondanks de regen, door het champagnegebied. Veel kasteeltjes gezien. Prachtig! Onderweg bij de boulangier stokbrood en heerlijke soesjes met suiker en swisspain gekocht! En 2 verse koffie. Gezellig onderweg opgepeuzeld. Om 15.00 uur kwamen we bij de camping aan, onder Charleloi. Beetje griebus, maar ja we wilden graag een hete douche. Koffie gezet en wat chillen. Zag ik ineens de beheerder bij onze camping lopen, en die trekt onze stekker vh stroom eruit en gooit dit op de grond id regen! Ik kijk, geen stroom meer dus. Ik loop naar hun huis toe en vraag wat er ad hand is. Die man loopt met me mee en zegt dat niemand meer stroom heeft en dat het van onze camper komt. Nou...sorry zeg ik, u gooit de stekker ih water. Wij hebben dit nog nooit beleefd. Weet je wat hij zei? Oplossen of oprotten! Daar ligt Nederland😆😆. Ik zeg nog wat doet u boos. Hier kunnen wij niks aan doen, we reizen al 4 maanden met de camper....  De man zegt, niks doet het meer. De poort kan niet open, geen computer etc.etc. Maar Piet zei, Marie we gaan. Dit kan niet. Alles snel opgeruimd. Toeteren en....wat denk je, de poort gaat open! Huhhh...oke de groeten. Wij gekeken, en vonden een prima plek 6 km.verder met stroom. Helaas geen douche. Piet had daar dus al gedouched, die mazzelkont. Nou ja, morgen maar weer. Net nog lekker met Rik en Anna facetimen, hun zitten in Colombia. Heel fijn even.

Ron en Alie gaan ook lekker, we missen ze wel hoor! Goed teken!

1. Inge tilet:
    2 maart 2020
    wat een stomme kerel daar wil je toch niet staan goed dat jullie weg zijn gegaan. Goede reis verder. nog wat gehoord van de diefstal ??
  2. Marie Grapendaal:
    2 maart 2020
    Nee echt niet. Wat een engerd en aso.

Nee niks meer gehoord helaas. Thuis alles regelen. Hoop gedoe Inge.