Dag 7 en 8

20 oktober 2018

Sorry nu 2 dagen tegelijk. Geen tijd gehad. We wilden vrijdag naar Porquerolles, maar op het laatste moment besloten we toch om door te rijden naar La Rochelle. Daar liggen Jos en Mo met hun nieuwe zeilboot en ze gaan as zondag naar huis. Dus gas op de plank. Pokkenend rijden, maar was de moeite waard. Ze waren net binnen en we werden heel lief verwelkomd. Wat een feest. Was zeer fijne avond en fijn dat we dat gedaan hebben.

Op scooter terug naar een parkeerplaats in La Rochelle dichtbij het spoor. Man wat een herrie. Maar best wel oke geslapen

Volgende ochtend naar Il de Re, eiland voor La Rochelle. Wat is het mooi hier. En volgens Jos en Mo moesten we naar St.Martin de Re een camping zoeken. Nou gelijk dus. Echt super mooi.

Scooter gepakt en getourd. En
..nog aangehouden door de politie we reden 2x door een straat wat alleen voor fietsers was. Weten wij veel. En we moesten handschoenen dragen hmmmm.

Met een sisser afgelopen en wij weer verder.

Mooie dag met veel indrukken. Langs de zoutpannen. Wijntje gedronken croussantjes gehaald voor ontbijt. Lekker hoor.

Jos en Mo veilige reis naar huis xx

1. Peter:
    20 oktober 2018
    Goed bezig👍
  2. Brigitte Kasbergen 🌺:
    21 oktober 2018
    Leuk hoor!
  3. Inge tilet:
    21 oktober 2018
    dit is dus echt genieten ,en wat fijn dat jullie een scooter bij jullie hebben .
  4. Jos:
    22 oktober 2018
    was leuk hoor!
    anne marie en ome piet op visite