Dag 6

18 oktober 2018

Mont St.Michel. Mooi hoor wat een bouwwerk op een rots! Maar tjonge wat een reis er naar toe. Eerst plekje voor de camper vinden. Ergens tussen de mais-en wortelvelden een prachtplek gevonden bij een camping. Toen op de scooter richting de rots maar.....ohoh bijna geen benzine meer. Typisch Piet.....op zoek naar een pomp. Dus 6 km.verderop in een gehucht. Nou we redden het net.

Ik had onderweg veel dikbillen id wei zien lopen, en dat deed me denken aan een lekker stuk vlees! Een geluk bij ongeluk een slager bij de pomp. Yes!!!
Dus vanavond heerlijk mals stukje vlees gegeten!!

Oh ja op de scooter naar de rots. Dwars door de polders. Ik was even terug in Friesland!
Prachtig hoor Mont St. Michel! Blij dat we er eindelijk nu eens echt op zijn geweest!

Terug op de scooter. Verdwaald natuurlijk en geen adres mee en niemand spreekt Engels, maar op een gegeven moment zei een madame een woord dat me bekend voorkwam. Yes daar moeten we heen. En ja hoor, dat stond ons huisje.
En eindelijk een wijntje en mijn stuk vlees met gestoofde venkel met tomaat. Wie dat recept wil; app me maar.

Tot morgen.
B

1. Syl:
    18 oktober 2018
    Mooi!! Je zit 'vlakbij' ons vakantiegebied :).
  2. Inge tilet:
    18 oktober 2018
    wel goed dat jullie een scooter mee hebben.moest jullie autoruit nog gemaakt of valt het mee ,of ,kan je blijven rijden ??succes met de verdere reis.
  3. Marie Grapendaal:
    18 oktober 2018
    Die scooter is top. Autoruit valt mee. Klein sterretje gelukkig. Hoeft niks aan te gebeuren xx
  4. Marie Grapendaal:
    18 oktober 2018
    Syl ja dat zei Piet al. Erg mooi deze omgeving!!
  5. Frits en Tineke van der Holst:
    18 oktober 2018
    Zijn jullie alvast de boel aan het verkennen voor volgende zomer met de boot?
    Enne....Google Maps is best handig om je camper weer terug te vinden....
    Geniet maar lekker!
  6. Marie Grapendaal:
    19 oktober 2018
    He Frits. Nee hoor! Das een goede tip!