Vera, woensdag 2 februari 2022

2 februari 2022 - Vera, Spanje

Weer een mooie dag vandaag. Heerlijke sinasappelen gekocht bij de camping. Wasje gedaan, opgehangen en naar de supermarkt. Daarna in het zonnetje broodje gegeten en een klein tukje gedaan. We zijn naar het strand gefietst, 7 km.verderop. Bleek het een gedeelte nudistencamp te zijn. Echt, ze stonden bloot op straat, zo bizar. Een man liet zijn hond uit met alleen een tshirt aan. Ik kon het niet laten om vd achterkant een foto te maken. Tja moet kunnen.....😂. Blijf het een raar gezicht vinden. Wel mooi strand trouwens. Terug op de fiets en tja nu de heuvels op. Onderweg even naar de Chinese super, leesbril gekocht voor mijn vriendinnetje en ducktape, je weet maar nooit. Lekker chillen, was heerlijk weer. Was inmiddels kurkdroog, Piet heeft het voor mij vd lijn gehaald, lief hoor! Daarna nog kontakt gehad met beeldbellen met Rik, Anna, Robin en Sabine in Panama. Was weer fijn! Ze gaan heerlijk! Wij starten morgen de motoren weer, richting San Isodora! We hebben er zin in!