San Isidro, donderdag 3 en vrijdag 4 februari 2022

4 februari 2022 - Catral, Spanje

Donderdag 3 februari: zo vroeg op, afrekenen, lozen en gaan. Op weg naar San Isidro, camping de Wevers waar Ineke en Sem ook staan met de camper. Is een kleine camping, voor 5 campers. We werden hartelijk begroet door Ton, de vader van Tessa en door een horde van honden. We kregen een mooie plek toegewezen. Al gauw kwamen de dames terug van de traitteur, tassen vol met tapas. We werden voorgesteld en konden gelijk aan tafel. Wat een gezelligheid. Zo fijn om Ineke en Sem weer te zien. Gelijk aan de wijn, ennnn het werd een lange gezellige dag. Er was een gitarist, dus..... tot 10 uur s'avonds zitten zingen, serrano ham gegeten en wijntjes. Het was supergezellig. Piet was al eerder weg, had het koud. En lag inmiddels aan mijn kant vd bed. Hij dacht ik wel te veel zou drinken en dan steeds moest plassen, maar dat was mooi niet zo dus😁. Heerlijk geslapen!

Vrijdag, 4 februari 2022: Heerlijk wakker worden hier in alle rust. Wat een genot. Beloofd een warme dag te worden. Lekker broodje gegeten, en gekeken wat over was van gister, en wat gepakt wat ik vanavond wel kan gebruiken voor de chili. Dat mocht, want weggooien is zonde.

Lekker gefietst naar San Isidro, koffietje gedronken met een warme wafel. Toen terug door palmbomenbos, incl.verse dadels. Ook leuk. Zo maar weer een wijntje, morgen is er weer een dag 😍

1. Angelique:
    4 februari 2022
    Wat klinkt dat heerlijk allemaal!!
  2. Wim en Ank:
    Wat leuk allemaal 👍👍👍😘
  3. Wim en Ank:
    4 februari 2022
    Wat een leuke dag wéér 🙋‍♀️😘