Deel 4, 16 en 17 oktober

17 oktober 2021 - Arcachon, Frankrijk

Zaterdag 16 oktober.

Prachtig wakker worden met knalrode zon op Le-dune-pastelle. Ontbijtje en op naar Ezelboerderij La Bistandille in Siecq.

Een prachtige tocht met mooi weer.

Mooi op tijd aangekomen, na lunch onderweg. We zaten bijna klem in een heeeeel smal straatje. Bijna🤣. We werden hartelijk begroet door de Nederlandse eigenaresse met een rondleiding. Veel ezels, 2 paarden, 10 katten(misschien nog meer), 1 hond, kippen. Echt vet gaaf. Heerlijk id zon gezeten, was inmiddels 24 graden geworden. Was weer ff wennen. Zelfs beetje bruin geworden.

Onze broodbestelling voor zondag opgegeven. Uiteraard croissants, alleen op zondag he😇.

Zondag 17 oktober:

Heerlijk geslapen, douchen en onze croissants verorberd. De kruimels ad kippen gegeven, en die wilden meer. Met snavel op het trapje tikken. Mafkezen.

Alles rijklaar en op naar de kust! Heel veel campings dicht hier, stom hoor. Toch 1tje gevonden ih bos, lekker donker. Camping d'Arcachon. Piet heeft zich kunnen uitsloven op zijn racefiets. Pittig hoor! Ik heb heerlijk getukt, het is allemaal zeer intensief!

Morgen weer verder!

1. Inge tilet:
    17 oktober 2021
    Lekker met zo een ,zonnetje en dan nog bruin worden wat wil je nog meer ,niks moet alles mag .genieten volop grvons
  2. MarieEve:
    17 oktober 2021
    Leuke foto’s weer! Goed leven zo…….
    Wij genieten weer mee🙏🥰
  3. Peter:
    17 oktober 2021
    Lekker onderweg. Geniet ervan samen.
  4. Ron Schutte:
    18 oktober 2021
    Wat een leven hebben jullie :) je moet er maar tegen kunnen ha ha ha.
    Als jullie lang genoeg in Portugal blijven komen we elkaar misschien tegen. Samen fietsen met Piet ik electr. en Piet op de racefiets, dat wordt lachen. Lieve mensen maak r iets van XXXXX
  5. Wim en Ank:
    18 oktober 2021