Deel 3, 14 en 15 oktober

15 oktober 2021 - Lafat, Frankrijk

14 oktober:

Van Luxemburg naar Souppes-sur-Loing. Nog nooit van die plaats gehoord, maar was echt mooi. Ooit eens een Franse kaart gehad van Camping Car Park. Een kaart waar je 24/7 mee terecht kunt op camper plaatsen. Dus gedaan. We hadden geluk, het was prachtig en bij een leuk dorpje. Hup kaart voor de lezer en de boom ging onhoog. Nou gemakkelijk toch?

15 oktober:

Heerlijk geslapen, heel koud wakker worden, brr. Maar toch maar even gedouched(bij de mannen) ach wat maakt het uit. Die douche was warm.

Toen klaar voor de reis. Hup voor de slagbomen en pas ervoor, maar ja, dus....er gebeurde niks. En nu dan? Tja je bent in Frankrijk.....iemand gevraagd wat te doen! Panisch, wilde mijn pas niet aanpakken(covid). Zelf maar gedaan, bleek dat mijn credits op waren. Huhhh . Opladen, ja waar? Ohhhhh kijk daar een paal, en ja echt het ging. Pfffff.

Mooie route weer gereden. Door dorpjes, bossen, langs rivieren. Ondertussen bruin broodje kaas. Is nu op, dus wordt stokbrood morgen😁.

We zijn belandt in Le-dune-pastelle. Een plek dat door Nederlanders wordt gerund. Erg mooi en rustig. Leuke mensen. In de zon chillen en rustig aan. Morgen weer verder.

1. MarieEve:
    16 oktober 2021
    Leuk om foto’s te zien waar jullie staan, 😊