Vera, 31 januari 2022

31 januari 2022 - Vera, Spanje

Vroeg op, we gaan op pad. Ik zag onder het ontbijt allemaal zwarte dingen op het raamdak en voorruit. Hoorden we dat ze troep aan het verbranden waren geweest gisteravond. Ergens bij de boeren. Schijnt nogal heftig geweest te zijn. Ik heb wel iets van sirenes gehoord gisteravond laat....in de verte😂...Ach met de waterslang erover en weg is het. Niks ingebrand ofzo.

Was warm vandaag. Eerst langs de Lidl, mijn koffiecupjes waren bijna op. Tas vol en gaan. Tocht langs "Mar de plastico". Al die kassen, al die vervuiling. Maar ja, we willen toch allemaal tomaten 😑.

Was best lange tocht voor ons doen. Maar goed, veilig gearriveerd in Vera. Blij dat ik gereserveerd had, het is overal vol. Het was inmiddels 25 graden hier, terwijl het in Nederland stormt. Wij zijn heel blij met ons lieve buuf die de boel in de gaten houdt en ook wordt op onze boot gelet. Het water was zeker 60 a 70 cm.gezakt in Hoorn, dus de lijnen vd boten moeten dan losser gemaakt. Fijn dat er op dat moment daar ook een ploeg mensen gereed staan😇.