Sanlucar de Barameda, maandag 17 januari 2022

17 januari 2022 - Sanlúcar de Barrameda, Spanje

Zo afscheid genomen vanmorgen van de leuke gezellige camping in Isla Christina. Broodjes gekocht bij de benzinepomp en gelijk maar was diesel erin! Goedkoper tanken in een dorp, scheelt 10 eucent op een liter, why not! Mooie reis, alleen druk bij Sevilla, maar dat wisten we. Veel nieuwe wegen aangelegd, dus tomtom moet echt een update als we thuis zijn. Het landschap was glooiend, veel nieuwe aanplant van olijvenbomen, druiven, etc. Langs Jerez de la Frontera. Daar wilde ik eerst heen, maar Piet lust geen sherry🤣. Prachtige landhuizen gezien! Ook El Torro, de grote zwarte stier op de bergen. Volgende x een foto hier van.

We kwamen rond 13.30 uur aan op de camping, en ja hoor, hier waren we al eens geweest. 50 meter vd oceaan, en dat merk je door de koude wind. Ik heb tukkie en gedaan en Piet ging fietsen. Hij kwam enthousast terug, hij had een prachtige camping gezien. Wij daar heen. Prachtig fietspad. Ik moest remmen en knalde letterlijk met mij hoofd en keel op een balk. Ook mijn knie knalde op het grind. Broek stuk natuurlijk. Lag echt voor pampus even. Maar goed, omhoog gehesen door Piet en te veel omstanders🙃. Gelijk maar bewegen. Door naar het leuke dorpje, boodschapjes gedaan en naar die leuke camping gefietst. Daar gaan we dus morgen heen voor paar dagen. Echt vet! Kreeg een aloe vera voor mijn wonden, heel lief. Ik gebruik bloedverdunners, dus het zal er morgen wel niet uit zien.

Verder alles oke hoor, had veel erger gekund.