L'Alfas del Pi, maandag 21 februari 2022

21 februari 2022 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Na 15 km.te hebben gereden, waren we weer in een totaal andere omgeving en een mooie rustige camping tussrn de sinaasappel-en citroenbomen. Beetje de bergen ingegaan. Op de fiets in de middag na mijn "schoonheids"slaapje. Piet had al voorwerk gedaan, hoe te fietsen naar Albir. Prima te doen, en ook leuk. Wel veel Nederlanders hier. Ook veel Nederlandse tentjes. Maar wij houden toch meer vh Spaanse. Wel weer prachtig weer! Buuf Adry heeft ons huis weer nagekeken na de storm, alleen wat lekkage in de gang beneden, dat viel dus mee. We hebben wel andere verhalen gehoord en gezien!

Onderweg nog een lekker gebraden kippetje gekocht bij een schattige man. Ik vroeg hoe zal ik betalen, cash off card! Oh cash, cash, cash please was het antwoord. Ik snap het hoor. De kip was heerlijk, lekker bij gestoofde venkel, tomaat en kaas. Nog wat foto's gemaakt vd mooie bergen bij de camping. Morgen weer een dag. Het is hier heerlijk rustig, dus dat wordt lekker slapen!