Donderdag 11 november 2021

11 november 2021 - Pêra, Portugal

Zo de dag is aangebroken om afscheid te nemen vd camperaars bij Mikkie's place. Was gezellig, maar we willen graag wat dichter bij het stadje en strand. Wel tel.nummers uitgewisseld. Leuke camping gevonden 3 km vd vorige😆😆. Heel ruim opgezet en van zoek zelf maar een plaats. Op de fiets naar het strand, gewandeld op het strand. En dan komen we in het stadje Richard tegen. Eigenaar vd Bentley. Leuk is dat toch. Ik heb later heerlijk gewinkeld bij Pingo Doce, mijn supermarkt! En zo grappig die Portugezen. Ze kletsen gewoon door, ook is het druk. Piet kwam al kijken waar ik bleef.

1. Syl:
    11 november 2021
    Ik heb heb je mails 'ontdekt' ze verdwijnen in de prullenmand. Gelukkig ontdekt en kan ik mee lezen. Al is t van uit 'de prulleman:)
    En....Portugezen zijn niet de enige die van gezellig kletsen houden ♡ knuf syl
  2. Marie Grapendaal:
    11 november 2021
    He fijn Syl. Ja echt he, of zitten in spam. Maar je hebt ze..Echt heerlijk kletsen😍