Dinsdag 9 november 2021

9 november 2021 - Pêra, Portugal

Weer prachtig weer vandaag! Rond 12.00 uur op de fiets naar "daf". Plaatselijke eettent met menu del dia. Hier zitten allemaal locals te eten. Was prima te doen. Kip en Biefstuk met rijst en patat😆. 1/2 liter rode wijn erbij, en ik vroeg om een glas. Maar dat is normaal. Iedereen krijgt pp een 1/2 liter wijn, zit bij de prijs in. En dan gewoon met de auto weer verder rijden. Echt bizar! Ik heb 2 glaasjes genomen, ik wil echt geen ongelukken op de fiets. Trouwens heerlijke verse ananas als dessert, en kopje Americano na. Dat voor €8,00 pp.

Mooi tochtje gefietst naar Praia Grande. Onderweg ff lekker met Rik gekletst. Fijn hoor zo'n mobiel.

Rond 15.00 uur terug, uurtje gelegen, en toen borrelen met de buren. Nu lekker filmpje kijken!

1. Ineke:
    10 november 2021
    Wat doen jullie veel en maken daardoor heel veel mee. Zo leuk om jullie te volgen 😃 en die petjes en fietshelmen 😲🤭 knuffel van ons
  2. Wim en Ank:
    10 november 2021
    Ja, erg leuk om jullie te volgen, elke dag wéér leuke dingen te doen 🙋‍♀️. Liefs van ons beiden 😘😘
  3. Wim en Ank:
    10 november 2021
    Ja,erg leuk om jullie te volgen, elke dag wéér leuke dingen te doen 🙋‍♀️. Liefs van ons beiden 😘😘
  4. Monique:
    10 november 2021
    Hoi Marie en Piet ; ik ben weer helemaal bij hoor en wat leuk om dat allemaal te zien ; geen toerisme ; helemaal te gek ! Jullie genieten lekker
    Heerlijk eten zie ik en kost niets ; ook altijd lekker meegenomen toch ?
    Nou fijne dag verder en ik blijf jullie volgen
    Dikke Kus Mo
  5. Inge tilet:
    11 november 2021
    Wat een leuke verhalen prachtig om jullie zo te volgen en wachten met spanning op de volgende. Veel genot verder . Grvons
  6. Angelique:
    12 november 2021
    Dat is het leukst hè, eten met de locals!