Dinsdag, 16 november 2021

16 november 2021 - São Brás de Alportel, Portugal

Afscheid genomen van medecamperaars, waaronder een jong stel uit Hoorn, met een schattig jongetje, Silva. Ik kreeg nog een schelp van hem uit zijn schatkist, zelf geverfd. In ruil kreeg hij van mij 2 witte stenen om te verfen en een plastic spin die ik 3 jaar geleden ergens gevonden heb. Helemaal goed! Mooie reis, door bergdorpjes naar de eco camping id bergen. Hele mooie camping. We voelden ons gelijk op ons gemak. De fietsen gepakt en naar het dorpje gefietst. Was goed te doen. Heel oud dorpje. We fietsten over grafstenen, dat zagen we te laat. Sorry😂. Mooi uitzicht zo uit de bergen in de verte de zee. Kurkbomen, waar je ook bent. Kurkpers gespot. Was best koud zo in korte broek, maar had gelukkig een truitje mee id fietstas. Lekker zuurkool met hemaworst gegeten. Dit was de laatste😅. Nu vloerverwarming doet zijn best. Wat zullen we slapen straks. Heerlijk donker, rust en veel sterren in de bergen.

1. Ineke:
    18 november 2021
    Wat een lieverd ben je toch, wat zal dat manneke blij zijn met zijn buitenlandse spin. Mooie foto's ook. Alleen jammer dat het wat koud is, komt zeker dat jullie hoog zit. Kruip maar lekker tegen Piet aan.