Deel 9, 24 en 25 oktober

25 oktober 2021 - Vila do Conde, Portugal

Van Oleiros-Ribeira vertrokken id regen. Wel mooi tochtje.al gauw zagen we het zonnetje weer doorkomen. Onderweg fietshelmen gekocht bij "de chinees"! Dat is een begrip in Portugal en Spanje. Chinese supermarkt, en heeeel goedkoop. Broodje gekocht en ergens onderweg gelunched. Op een mooie camping aangekomen in Vila Cha. Ook al eens geweest, maar blijft mooi hier. Op tijd naar bed, want het is 1 uur terug in Portugal en dat voel ik,pfffff. Lig ik in bed, zie ik een hele dikke spin. Ach, gepakt en buiten gezet. Hoort niet in bed🤣.

Maandag,25 oktober: zeedamp, echt bizar. Dan maar de was doen en rustig aan. Zon komt heus wel, duurde vandaag wat langer. Was id droger, maar was nog vochtig. Goede droger dus.... Ach piet heeft lijntjes gespannen, klaar. Toen fietsen met onze helmen over de flonders langs de oceaan. Gaaf!!! Wat gedronken op terrasje, kreeg ik nog glas Vinho Verde vd eigenaar. Heel leuk en erg lekker. Daar ga ik naar op zoek.

Nu uitrusten bij de camper id zon.