Deel 13, Costa do Vizier

29 oktober 2021 - Porto Covo, Portugal

Slecht geslapen vannacht, veel regen op het dak en dat maakt zo'n naar geluid, of er macaroni op het dak wordt gegooid. 10.00 uur vertrokken uit Nazare, afscheid van Jelle en Jorien waar we fijn mee hebben zitten kletsen onder het genot van wijn en Vacherin mon D'or, kaasje wat ik meegenomen had uit Frankrijk.

De weg was heel slecht, heel veel klapbanden onderweg zien liggen. Dat wil wat zeggen.

Nog even een heerlijk vers gegrilde kip gekocht voor vanavond, drinkwater en stokbroodje.

Was erg druk op de weg bij Lissabon, blij dat we aan zijn gekomen op deze mooie camping waar we in 2019 ook zijn geweest met Ron en Alie. Mooie herinnering.

Nu is het hier heel rustig wat betreft de campers. Morgen stukje verder. We zijn bijna in de Algarve.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim en Ank:
    29 oktober 2021
    Wat zijn jullie al ver, mooie tocht hoor 🙋‍♀️😘
  2. Ineke:
    30 oktober 2021
    Oeps, heel veel verhalen gemist. Vond je al zo vreemd dat ik geen berichten meer zag. Natuurlijk hard bezig met van alles,dus niet altijd tijd om wat te schrijven dacht ik. Kom ik jullie tegen in ongewenste e-mail, jammer dat jullie e-mail is zeer gewenst. Leuke verhalen weer. Ik zie en lees dat jullie genieten. Lekker volhouden zo en ook het goeie weer vasthouden groetjes van ons.
  3. Marie Grapendaal:
    30 oktober 2021
    Ja stom is dat. Ik hoor van meer volgers dat het id spam komt. Je kunt dat zelf veranderen
  4. MarieEve:
    30 oktober 2021
    Leuke foto’s alweer en goed dat jullie bijna in Algarve zijn
    Zag veel regen op 8 u journaal, oei oei, maar jullie beleven toch weer veel. Leuk om jullie te volgen👍😁🎉😎