Camperreis 2020

16 februari 2020 - Pego, Spanje

Nevel met wakker worden. Tijd om te vertrekken. Richting Xabia. We hadden bedacht om koffie te drinken met wat lekkers bij La Barraca in Cala del Portitxol. Pracht trip door de bergen. Heel smal en heel stijl naar beneden. Ik zat met kromme tenen,maar het was de moeite waard om hier met je eigen camper te rijden. Ron en Alie vonden het ook super. De lucht klaarde al wat op. Koffie met wat lekkers en toen weer verder. Nu richting Denia, maar dan via de berg en halverwege De Antonio bezoeken. Vuurtoren op het hoogste puntje. Echt gaaf. Lunchen bij de camper, kerkje bezocht waar nepkaarsen branden. Lijkt wel een carmen krulset🤣.  De trip door de bergen is heel smal en veel haarspeldbochten en veel racefietsers. Echt eng. Maar Piet en Ron rijden met een big smile.😃😃.

Naar beneden ging wat relaxer. We zijn heel beland in Denia. Mooie rit langs de havens. Op naar de camping. Prima hier en lekker weer. Nog 2 nachtjes en dan afscheid nemen van Ron en Alie...zal zwaar zijn. Maar we zien elkaar weer in april.

1. Elly vonk:
    16 februari 2020
    Prachtig verhaal die Carmen set kerk had ik wel willen zien. Geniet nog maar even van elkaar. En Marie niet zo bang zijn😀