Camperreis 2019/2020

24 oktober 2019 - Torreira, Portugal

Op tijd weg. Het was gewolkt, de stoppen zijn doorgeslagen,(,vd electra,), sorry Maria la Luz, moest je weer op je fietsje komen. Stomme Hollanders ook.

Op weg naar Torreira. Mooie trip weer. Remolie van onze campers na laten kijken. Alles oke. Verder op pad. Boodschapjes gedaan, 5 liter Pias(rode wijn) voor €4,99. En lekker! Door naar onze bestemming. Leuke camping, we waren mooi op tijd voor de lunch, maar......Piet wilde draaien om naar onze toegewezen plaats te gaan, raakt hij toch vast. Tot aan de assen. Echt kak!! Ron sleepkabel aanhaken en proberen eruit te trekken, maar ging echt niet. Piet heeft toen onder de wielen blokken gelegd, en de hele camping kwam helpen duwen. En Ron met zijn camper trekken. En ja hoor, los. Pffff. Wat een hilariteit. Heel leuk filmpje van gemaakt, maar ja dat lukt niet op deze site.

Kijken wat morgen ons weer brengt😃😎

1. Inge tilet:
    24 oktober 2019
    wat een ontzettende PECH ,maar piet is toch een handige bliksem die zit daar toch niet mee ???
  2. Marie Grapendaal:
    24 oktober 2019
    Neeee is helemaal goed gekomen xxl
  3. Brigitte Kasbergen 🌺:
    25 oktober 2019
    Jeetje wat een gedoe maar gelukkig weer opgelost! Veel plezier verder! 😘
  4. Syl:
    26 oktober 2019
    neeee joh, dat wil je niet, wegzakken met de camper. Maar goed, eind goed al goed. Fijn weekend! lfs