5, 6 en 7 november 2021

7 november 2021 - Pêra, Portugal

Vrijdag, 5 november :wasdag. Was echt nodig! Piet had lijntje gespannen ad luifel. Dat werkte prima. Ik heb mijn bedje er tussen geparkeerd en heerlijk geslapen. Toen ik wakker werd, was de was droog. Handig hoor.

Zaterdag, 6 november: Prachtige dag, strakblauwe lucht en op de fiets naar Almecao de Pera. Mooie boulevard, heerlijk visrestaurantje gevonden. Gesmuld vd sardientjes. Terugweg weer omhoog met de fiets, dat blijft een klus. Maar goed, paar x stoppen onderweg, zo kom je er ook. Einde vd dag uitgenodigd bij de buren voor de gezelligheid. Was best prima.

Zondag, 7 november: om 11.00 uur rondleiding door Richard en rest vd buurtjes. Grappig hoor. Zie je toch weer andere dingen. Een grote wietkwekerij hier, er komen er nog 2. En een grote vijver met hele grote zwarte vissen en grote bekken. Eng, brrr. Dan nog meer beelden, een pottenbakkerij zelfs. Echt bijzonder hier, maar een week is lang genoeg. Het toilet is niet zo fris, er wordt slecht schoongemaakt. Bah. Vanmorgen was er geen water zelfs. Ach ja, dat is camperen🤣