2019. Dag 40

15 februari 2019 - Alcalalí, Spanje

Zo tijd om te gaan. Afscheid genomen van Finca Levantri en op pad naar de garage om onze lichten voor te laten repareren. Komen we daar aan, zijn ze gesloten. Sorry maar we hebben een campershow. Typisch Spanje. Ach wij door. Lekkere broodjes gekocht en onderweg pauze en opgegeten. Op weg naar Ank en Wim. Ze waren nog bij Marco en Marleen in Jalon dus wij daar ook heen. Erg gezellig en fijn om elkaar weer te zien. Ank en Wim naar de autoverhuur gebracht en wij naar de naastliggende garage. En....de monteur lag languit onder de camper. Ik stapte over hem heen, kijken wat hij aan het doen was, en toen werd aan mij gevraagd of ik naar buiten wilde gaan. Te veel afleiding zeker hahaha. Maar het is gemaakt. We kunnen weer veilig rijden. Toen naar Ank en Wim hun huis. Daar geparkeerd. Prachtig huis. Mooi plekje voor de camper zo. Nog ff naar Boca Dushi voor happy hour en onze Josje begroet en nog meer bekenden uit de vallei. Gezelligheid. Morgen meer.