2019. Dag 19 en 20

26 januari 2019 - Estepona, Spanje

Dag 19 vrijdag dus. Beland in Alcala de los Gazules. Prachtig wit dorpje id bergen. Mooie tocht er heen. Camping is ook fijn. Savonds veel dierengeluiden om je heen. Wat een rust. Wat ik wel raar vond dat ze de paarden met hun voorbenen aan elkaar binden. Dan kunnen ze niet wegrennen.

Lekker Spaans gekookt: linzen.: pot linzen, 2 stengels bleekselderij, 2 tomaten in stukjes, 2 tenen knoflook gehakt, pakje spekjes, italiaanse kruiden, paprikapoeder, verse tijm.

Knoflook met spekjes bakken. Alle kruiden meebakken. Bleekselderij en tomaten erbij. Goed doorwarmen. Linzen erbij uit de pot. Weer doorwarmen. Klaar😗.

Dag 20 . Zaterdag. Zo dat was koud vannacht en vanmorgen maar wel heeel mooi zo tussen de bergen. Om 10.00 uur rijden en onderweg boodschappen doen  nu in Estepona. Net lekker gezwommen ih zwembad. Weer topweer. Sorry sorry

1. Robert:
    leuk leuk....sorry sorry
  2. Inge tilet:
    26 januari 2019
    lekker genieten elke keer weer nieuw, zo zie je nog eens wat. lekker soepje . hoe lang gaan jullie met de camper ?? daar krijg je nooit genoeg van.goede reis verder gr v ons
  3. Marie Grapendaal:
    26 januari 2019
    Jazeker Inge. Is geen soepje maar eenpansgerecht.
    Nog een poosje. Straks Marco en Marleen en Ank en Wim opzoeken in februari
  4. Brenda:
    26 januari 2019
    Wow, lekker hoor! Mooie trip. Beetje jaloers 😉. Recept ga ik een keer proberen. Groetjes, ook aan Piet
  5. Marie Grapendaal:
    26 januari 2019
    Ja lekker. Recept van een restaurant onderweg. Kan ook met spinazie, boerenkool(dat heet hier cabo di negra geloof ik). Vanavond paella gemaakt. Heerlijk. Camper ruikt nu wel naar vis😂. Groeten terug xx
  6. Wim en Ank:
    27 januari 2019
    Lijkt mij lekker,ga ik ook eens maken👆 . Fijn dat het zo mooi weer is bij jullie, hier grijs en koud brrr. Hebben veel zin in Spanje, nog 18 dagen 😀.Tot dan 🙏