Zaterdag 15 januari 2022

15 januari 2022 - Isla Cristina, Spanje

Allereerst sorry dat ik gisteren niks geschreven heb. Voelde met niet oke. Bijholteontsteking, bleh. Gelukkig kwam ik in gesprek met de pas gearriveerde dames, waaronder 1 bij de kno-arts had gewerkt. Ik moest 3x achter elkaar shiatsu(drukpunten) doen bij mijn wenkbrauwen en onder mijn ogen naar mijn neus. Dit paar x per dag doen. Nou dat wil ik wel, was die paracetamol echt zat.  Echt, vannacht om 6 uur moest ik naar toilet, en toen ook maar 3x gedaan, vanmorgen stukken minder pijn in mijn gezicht. Fantastisch!!! Niets is beter dan je goed voelen, en weer wat te kunnen doen. Eerst maar douchen,en ja hoor, weet je hoe ze mij hier noemen? De moslima🤣. In mijn witte ochtendjas en handdoek om mijn natte hoofd. Ik snap het. Vind het grappig. Maandag gaan we toch weg....

Van Rik en Anna afscheid genomen, ze gaan 4 maanden op reis. Eerste doel is Panama en de San Blas eilanden. Spannend hoor! Oh ja, kreeg nog een app van ze boven de oceaan. Gaaff en lief.

Daarna op de fiets Isla Christina in. Ik had nog niet alles gezien. Best wel mooi. Op een flonder fietsen naar het strand, flamingo's, geitenkudde weer gezien, mooie geschilderde huizen. Je ziet altijd wat bijzonders.

Boodschappen gedaan in Spaanse Supermarkt, nou daar krijg je Spaanse les. Heerlijk dit, kan er van genieten😁. Wel 2 flessen Rioja gekocht en nog wat lekkere dingen. Nog daarna naar de Lidl voor croissants voor zondag en 5 liter water, ennnn witlof voor morgen. Mjam.

Verder afscheid genomen van Athony en Hanneke, ze moeten even naar Nederland,maar ze komen terug. Ze zoeken ons op in Spanje. Daarna saampjes kaasfondue met een tomatensalade, heerlijk. We gaan nu nieuws uit Nederland kijken. Fijn dat bijna alles weer open is. Nu de rest nog!

1. Syl:
    16 januari 2022
    Geen sorry als je een dag niet schrijft:) je bent ook lekker weg vakantie vieren waarin niks moet toch:).
    Wat een mooie omgeving en lekker weer.
    Dikke knuf Lekker sliepe Syl