Zaterdag 13 en zondag 14 november

14 november 2021 - Albufeira, Portugal

Zo, even 2 dagen nu. Zaterdag zijn we naar Albufeira gereden, want we kregen bericht dat mijn nicht Miranda en haar man daar op de camping waren aangekomen. We hadden ze al geen 7 jaar meer gezien. Nog eerst even langs de Lidl voor de koffiecupjes voor het espresso machientje, en wie komt daar aanrijden in een Smartje, Wil, de man van Miranda. Dit is toch wel heel toevallig. Wat superleuk! Hij stond ons later op te wachten bij de camping. We hadden dan ook een prachtplek tegenover hun. Heel gezellig en heel veel te bespreken. S'avonds heerlijk bij ze gegeten.

Zondag 14 november 2021:

Na de koffie met Wil in de smart, naar de Portugese supermarkt Pino Doce, om daar weer van die heerlijke Vino Verde te scoren. Ze hadden nog 8 flessen staan, dus ieder 4. S'middags na mijn tukkie, zijn we op de fiets naar de oude stad Albufeira gegaan. Goed te doen  prima fietspaden. Mooie plekjes gezien, en weer mooie schilderwerken op electriciteitskasten gespot. Lekker koffie gedaan op terras aan de zee. Nog steeds fijn weer, overdag 21 graden. Om 16.30 uur weer terug, want wordt al gauw frisser als de zon weg is. Geborreld en heerlijk gekletst over van alles en nog wat!

1. Wim en Ank:
    14 november 2021
    Weer mooie dagen, fijn hoor 👍😘