Woensdag 3 november 2021

3 november 2021 - Sagres, Portugal

Na een heerlijke douche en ontbijt richting Sagres. Wat een mooie rit. Door een soort sprookjesbos. Prachtige groene bomen als een poortje aan elkaar gegroeid. Onderweg in Aljezur koffie gedronken met een pastelletje. En toen keek ik op de klok daar, bleek toch dat we een uur in de war waren. Echt, lachen, kregen we er zomaar gratis een uurtje erbij🤣. Ipv 11.00 uur was het 10.00 uur. Dus koffietijd.

In Sagres even weer boodschappen gedaan voor een paar dagen. Lekker gevoel dat de koelkast weer vol zit.

Op naar de camping. Weer bijzonder. Heen en weer lopen om plek te vinden door het bos, daarna weer terug naar de receptie om de electriciteitsleutel te halen. Denk dat ik wel een km.heb gelopen. Piet ging daarna de omgeving verkennen en ik ging ff een uurtje tukken. Na de koffie samen op pad, en inderdaad op een prachtige surfspot geweest. Er lagen wel 80 surfers ih water. Om daar te komen moest je een steile trap naar beneden van steen. Pittig! En omhoog ook weer pittig. Mooi zitten kijken en met voetjes ih water. Eindelijk was het zonnetje er weer.

1. Ineke:
    3 november 2021
    Jij niet op een plankje??🏄‍♀️
  2. Frouma Falentijn:
    4 november 2021
    En over vijf maanden weer een uurtje eraf🤩😉😘wat een mooie foto’s ☀️☀️☺️🤗😘