Woensdag 12 januari 2022

12 januari 2022 - Isla Cristina, Spanje

Weer een heerlijke zonnige dag. Broodjes en pastel de nata gekocht voor de reis naar Spanje. Haha maar 35 km. Prachtige tocht, mooi weer en over de rivier gereden welke de grens is van Portugal/Spanje. We waren zo maar ineens in Spanje en gelijk weer 1 uur erbij. Grappig dit! Mooie camping, prachtig uitzicht op de Delta en mooie ondergaande zon. Lekker geborreld met Antony en Hanneke die we eerder ergens in Portugal hebben ontmoet. Hanneke heeft Alzheimer, maar wat is ze een ander mens geworden. Spraakzaam, humor en zit goed in haar vel. Heel bijzonder hoe iemand in zo'n korte tijd kan veranderen. Echt heel mooi!

Oh ja, wat denk je, krekelgeluiden hier. Heerlijk. En dan die kraanvogels en flamingo's hier in de Delta. Echt een feestje. Ben benieuwd hoe het morgenvroeg is als de zon op komt. Truste iedereen en groet uit Spanje xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    12 januari 2022
    Wat fijn om te lezen en ook dat Hanneke het zo goed doet. Klinkt raar, maar het is fijn om te lezen dat ze het naar haar zin heeft. En jullie natuurlijk van harte welkom in Spanje. En alvast welterusten. Dikke kus van ons voor jullie 😘☀️
  2. Wim en Ank:
    12 januari 2022
    Weer een mooie dag 👌😘. Fijn dat het zo goed gaat met Hanneke!
  3. Monique:
    13 januari 2022
    Lekker zeg ; ben jaloers
    Fijn dat jullie t zo leuk hebben
    Geniet van elkaar
    Dikke kus Mo