Vrijdag 26 november 2021.

26 november 2021 - Moncarapacho, Portugal

Weer zon. Wel koud s'morgens. Het zonnetje komt rond 10.00 uur op ons huisje op wielen. Vandaag op de fiets naar een kennis, welke een camping heeft voor 4 campers. Zag er prachtig uit. Kopje koffie gedronken en na uurtje weer naar de camper. Waren we toch verdwaald🤣 . We stonden voor de spoorlijn en mevrouw van Google maps zei dat we rechtdoor moesten. Hoe dan? Fiets op de nek en oversteken? Piet zou het bijna doen, maar er was nog iets van water aan de andere kant, dus terug. Flink omgereden, maar zo zie je weer eens wat anders. Kwam nog een engel tegen! Lekker gekookt en een heerlijke khaki na. Heel gezond, vol met vit.C. We wilden eigenlijk nog naar een Fado zangeres vanavond, maar gezien covid, binnen zitten bij elkaar, maar niet gedaan!

1. Ineke:
    26 november 2021
    Jammer dat dat binnen was, leuk om zoiets mee te maken. Maar ook lekker om in de camper te zitten na zo'n reis. Even al de indrukken verwerken. Is dat nou een zeemeermin op de foto?
  2. MarieEve:
    27 november 2021
    Ja lijkt op een zeemeermin 🧜‍♀️! Wij geen zon hier Marie, regen. Dus jullie boffen met de zonneschijn 🌞
  3. Marie Grapendaal:
    27 november 2021
    Ja is ook een zeemeermin. Hoe ik nou op een engel kom
  4. Marie Grapendaal:
    27 november 2021
    Ja een zeemeermin geen engel🤣