Maandag, 29 november 2021

29 november 2021 - Moncarapacho, Portugal

Maandag, echt een lazy day. Rustig aan. Was bewolkt en best koud. Maar warm aankleden. Broodjes gehaald voor de lunch en toch buiten kunnen eten. Ik ben daarna lekker naar bed gegaan,heerlijk een uurtje geslapen. Piet was weg op zijn racefiets naar Olhau. Ik heb de fiets ook gepakt en die richting op gefietst. We konden elkaar niet missen. Er is 1 fietsweg naar toe, via de Formosa. Maar ik zag nog een mooi paadje waar ik nog niet was geweest. Dwars door de Formosa. Heel stil en mooi. Toen terug naar het fietspad richting Olhau. Toch Piet maar gebeld waar hij was. Was hij al bij de camper! Dus toch gemist😂. Ik weer terug, 2 flessen water gehaald van 5 liter in de fietstas en wat fruit. Toen weer gezellig samen koffiegedronken!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ron Schutte:
    30 november 2021
    Lieve Marie en Piet, ik lees elke dag jullie belevenissen en vind het steeds vervelender dat we er niet bij zijn. Volgend jaar zal dat zeker gebeuren en samen door Frankrijk, Spanje en Portugal rijden met de door Piet uitgestippelde routes. Nog veel plezier XXX