Maandag 22 november en dinsdag 23 november 2021

23 november 2021 - Moncarapacho, Portugal

Maandag 22 november: Heel weinig gedaan, moest eigenlijk een wasje doen, maar wasmachines waren bezet. Toen maar lekker door en rond Fuseta gefietst en over de camping gelopen. Daar staan toch bijzondere campers.

Dinsdag 23 november 2021: Vroeg uit de veren. Om 7.30 uur in mijn badjas met 2 tassen naar de wasmachine. Het was heel koud. Maar...plek zat! Hup alles er in gepropt en draaien maar. Toch weer wat vergeten, maar dat komt dan nog wel. Toen het warme bed weer ingedoken. Later in de ochtend kwam Renee, een kennis uit Moncarapacho even koffiedrinken. Was gezellig en bijgepraat. We zien elkaar vast gauw weer. Toen hebben we de fiets gepakt en via het prachtige pad tussen sinasappel en citroenbomen gefietst naar het dorpje Moncarapacho. Onderweg waren ze nog olijven ah oogsten. De boeren vonden het prachtig dat ik een foto maakte. Lekker lunch gehad, en daarna koffiedrinken met een pastelletje. Nog gesprek gehad met de uitbaatster. Ze zei dat er een boek verfilmd was van een Duitser Lost. Het heet Lost in Fuseta. Komt volgend jaar op de Duitse tv. Misschien ook op netflix. Lost heeft meerdere romantische boeken geschreven over Fuseta. Helaas nog alleen in het duits. Wie weet wordt het nog vertaald. Daarom zijn er hier zoveel duitsers🤣

1. Syl:
    24 november 2021
    Even 'bijkletsen' op afstand, even meelezen. Wat een lekkere dag ondanks die vroege was:). En leuk die foto van het oogsten.
    Knuf syl