Maandag 10 januari 2022

10 januari 2022 - Tavira, Portugal

Bom tarde! We zijn weer in Portugal, in onze camper. Vanmorgen om 2.30 uur uit bed. Douchen, kopje koffie en alles nakijken of het goed afgesloten is. Rik heeft vannacht bij ons geslapen en brengt ons naar Schiphol. Heel fijn. Alles mee, antigeentest, inreisformulier voor Portugal, etc. etc. We waren mooi op tijd, geen stress. Alleen het inreisformulier moest via de digitale weg verzonden worden, en ik had het uitgeprint. Dus om 4 uur vanmorgen zat ik te klooien om het voor het boarden in orde te krijgen. Dit is wonderwel gelukt! Pfff en dan zo vroeg. Voor we konden vliegen moest eerst de vleugels gediiced worden. Mooi gezicht, zie foto's. Om 9.30 uur, 8.30 uur Portugese tijd landen we op Faro. Nog op zoek naar ons nieuwe camperkleed voor buiten, haha ja die stond ergens in een hoekje gelukkig. Rene was er al, dus ook fijn. Hij bracht ons naar de camper welke bij zijn huis stond. Koffie gedronken, bijgepraat, citroenen en sinasappels geplukt uit zijn tuin en afscheid genomen. Op weg naar Tavira. Onderweg boodschappen gedaan. Natuurlijk vers gebraden kip gekocht, brood, 5 liter water, etc.etc. We kwamen op een bijzondere camping. Van oktober tm mei is deze toegankelijk voor particulieren. Van mei tm oktober alleen voor personeel vd portugese politie. Mooie terras camping. Hele dag zon! Mooi plekje, morgen blijven we hier ook nog. Bijkomen en plannen maken.

Tot morgen, ik ben moe en aan een wijntje toe.

1. Wim en Ank:
    11 januari 2022
    Wat fijn dat jullie weer in Portugal zijn 😇😘
  2. Tineke:
    12 januari 2022
    Ik ga jullie weer lekker volgen. Veel plezier.