Donderdag 2 december en vrijdag 3 december 2021

3 december 2021 - Moncarapacho, Portugal

Donderdag 2 december: Ik was deze dag niet zo lekker, dat kwam wrs.door de tosti garnaal. Rustig aan gedaan, Piet heeft mijn fietsband geplakt, dus daarna klein stukje gefietst.

Vrijdag 3 december: Prachtige dag, strakblauwe lucht, en ik voelde me weer oke. Naar Olhao gefietst, lepelaars, flamingo en ooievaren gespot. Een klein fietspompje gekocht onderweg, altijd handig🤣. Prachtig gefietst door de oude stad, kleine steegjes, straatjes.. In 1e instantie denk je, wat een achterbuurt hier, maar dan....dit is Portugal. Simpel maar mooi. Eindelijk eten bij een onogenlijk visrestaurantje, aan zeer drukke weg bij de haven. Sardientjes hebben ze hier, vers van de pers. Voor Piet was er gelukkig Franco(kip). Die salade bij de vis zo lekker, zo simpel: rode en groene paprika in blokjes, blokjes ui, blokjes tomaat, blokjes komkommer, witte wijn azijn, olijfolie en dan grof zout. Gewoon proberen en proeven. Foto staat erbij. Mooie voor de windse tocht naar de camping. Morgen weer een dag. Nog 2 nachtjes slapen, dan zijn we weer even thuis😍.

1. Inge tilet:
    3 december 2021
    Gezellig, gelukkig weer opgeknapt wat voor temperatuur is het bij jullie ?? Hier niet veel aan .grvons