Dinsdag 30 november en woensdag 1 december 2021

1 december 2021 - Moncarapacho, Portugal

Dinsdag 30 november: wasdag en later id middag met Piet samen door de Formosa gefietst en s'avonds uit eten geweest met Rene. Erg gezellig!

Woensdag 1 december; prachtig weer vandaag. Korte broek aan en op weg naar Sant Luzzia. Prachtig langs de Formosa, maar wel hele nare grit weggetjes. En ja hoor, band lek! In the middle off knowwhere. Gelukkig kwamen er 2 mensen op racefietsen aan(nederlanders) toevallig. Zij hadden een pompje mee, en de band opgepompt. Daar kon ik 2 km.mee fietsen, totdat we bij de N125 waren. Dit is een doorgaande weg. Duimpje omhoog, en ja hoor na een half uurtje kreeg ik en de fiets een lift. Ze brachten mij tot de poort vd camping. Super fijne Portugezen! Wel mondkapje op, je weet maar nooit en direct in de camper handen gewassen😅. En even later kwam Pietje. We hebben ons maar verwend met tosti garnaal. De band is hartstikke lek. 1 gaatje is geplakt, maar het ventiel is niet oke. Kijken we morgen wel weer!