Deel 2

13 oktober 2021 - Luxemburg, Luxemburg

Woensdag 13 oktober. Zo, vandaag de 2e dag met de camper op stap.

Dinsdag de 12e vertrokken in de stromende regen, met prachtige kaart van Timo en Benja, de kleinkids van buuf a3 incl.zak cakejes. Deze zijn nu bijna op.

Zo rond 14.00 uur waren we in Lottum(limburg), bij Ineke en Sem.Daar werden we allerhartelijkst ontvangen. Koffie!! En later ad borrel met hapjes. Nog heerlijk gedineerd. Om 23.00 uur moesten we toch echt slapen. Was wel weer wennen in de camper, maar was prima. Prima nacht gehad.

Vanmorgen ontbijt bij Ineke en Sem, het leek wel een hotel. Was een fijne tijd zo even. Misschien dat we ze nog treffen ergens in Spanje.

Inmiddels gearriveerd in Luxemburg. Rustig weer, af en toe zon! En nu genieten van onze vloerverwarming, dat hadden we veel eerder moeten doen!.

Morgen weer stapje verder. Op naar de zon😎

1. Kitty Schagen:
    13 oktober 2021
    Heerlijke verwennerij . Goed begin van de reis.
  2. Adry:
    13 oktober 2021
    Goed bezig buuf!! Maar dat die cakejes al op zijn…..! Ha ha dat was ook de bedoeling 😋
    👋 a3
  3. MarieEve:
    13 oktober 2021
    Leuk verslag. Vanmorgen gezwommen, grote groep, 17 vrouwen, veel nwe gezichten.
    Heerlijke zwemles gehad., daarna sauna, douchen en na QR code kreeg je koffie, Yes gezellig 😻

Ellen, Bep waren er ook weer

Goede reis en wij genieten met jullie mee😻🙃😎
  4. Ineke:
    13 oktober 2021
    Fijn dat jullie nu in het echte buitenland zijn. Doen jullie hartstikke goed. Wij vonden het ook keigezellig dat jullie er waren. Nog de laatste sneetjes kluntjeswegge en mergpijpjes, dan wij ook op weg. Ondertussen blijven wij jullie volgen. Heel nieuwsgierig naar jullie reisavonturen. En ja,wie weet komen we elkaar nog tegen. Liefs van ons.
  5. Monique:
    14 oktober 2021
    Wat heerlijk weer om op stap te gaan met de camper
    Goede reis en lkkr genieten
    dikke kus
  6. Peter & Diana:
    Heerlijk! Goede reis, koffie/wijn/lekkers staat klaar 😘 🇵🇹
  7. Hilly kindermann:
    14 oktober 2021
    Oeh, jullie zijn alweer onderweg ! Mail zat in de spambox. Maar...kan jullie nu weer volgen. Heel veel plezier, heerlijk hoor zo lekker op reis en dat herfstweer hier ontlopen. Geniet er van !! Liefs, hily