Chapiota, donderdag 20 januari 2022

20 januari 2022 - Sanlúcar de Barrameda, Spanje

Wat een koude nacht en wat een vocht, poeh he. Maar niet klagen, de zon kwam weer om de boel op te warmen. Heel rustig aan. Nog even naar het dorp voor onderdelen voor de stoel waar Piet door was gezakt. En ik moest nog doekjes hebben om mijn make-up er af te halen. Maar naar Dia, spaanse supermarkt. Ik vond daar wat maar wist niet zeker of het voor mijn ogen was. Dus aan paar dames gevraagd of dit goed was, nou dus niet. Ze zei dit is voor je "doos" en wees naar beneden. Doet erg pijn als je het voor je ogen gebruikt. Ohoh, wat hebben we gelachen, heerlijk😃.

Toen nog door stadje gefietst en je ziet steeds meer. Een opslag van druivensap in vaten voor sherry en muscatel. Het was al 6 generaties id familie, en ik mocht foto's maken. Erg mooi en zomaar in een straatje.

Ik heb nog een broek gekocht voor ,€6,00. Kom altijd te kort😬.

Piet had inmiddels zijn spulletjes bij elkaar voor de stoel en lekker naar de camper voor een broodje chorizo en kaas. En toen kwam de glasman al uit Cadiz. Hij zou pas 16.30 uur komen, een Spanjaard die te vroeg is.....

Hij vond nog een 2e kleine ster en allebei keurig gemaakt. Je ziet niks. Heel fijn. Handtekening eronder en klaar! Wat een fijne verzekering hebben wij toch, heel blij mee.

Nu zo lekker koken, heb nog tonijn en daarbij tomaten/avocadosalade met feta en peterselie en citroen. Moet goed komen.

Tot morgen😘

1. Wim en Ank:
    20 januari 2022
    Wat beleef je toch leuke dingen 🙋‍♀️😘
  2. Adry:
    20 januari 2022
    Super leuk om zo mee te reizen buur 👌
  3. Inge tilet:
    20 januari 2022
    Hoe rijden jullie verder als je niks ziet ???hahaha.