Cartagena, zaterdag 12 en zondag 13 februari 2022

13 februari 2022 - Cartagena, Spanje

Zaterdag 12 februari: een off dag. Slechte dag, Piet voelde zich niet oke. Gaat nu gelukkig wat beter dankzij medicatie, lekke band onderweg en we waren best ver met fietsen. Onderweg fietspompje gekocht bij Carrefour, een supermarkt die bijna alles heeft. Oh ja, nog een leuk jurkje gekocht, kon het niet laten🤣. Onderweg pompen en fietsen. We waren kapot. Verder de dag niks gedaan.

Zondag 13 februari 2022: Marktdag! Heerlijk verse venkel, botersla, olijven, kappertjes, zwarte tomaten, aardappels gekocht. Oh ja, een tshirt voor €1,00. Daarna tukkie gedaan. Toen nog naar Rastro geweest, geen 2e hands maar 10e denken we. Wat een zooi, brrr. Durfde niks aan te raken. Onderwijl werd daar nog iemand geknipt en geschoren😅. Terug op de camping, werden we uitgenodigd voor de borrel. Wel gezellig, maar we hadden er geen klik mee. Werd koud, dus kaasfondue gemaakt met salade van zwarte tomaten en kappertjes. Pietje gaat goed, medicijnen slaan aan! Ik heb nog anti-,hystamine neusspray gekocht bij de apotheek, die is hier 365 dagen open. Goed spul, werd een beetje .... vh niezen, ergens weer allergisch voor. Misschien stof of zo, geen idee.

Nou tot morgen!

1. Mieke rozing:
    13 februari 2022
    Rustig aan, niets moet gelukkig
  2. Brenda:
    Beterschap voor Piet!
  3. Ineke:
    13 februari 2022
    Wat vervelend, hoop dat Piet gauw weer opknapt. Kalmpjes aan xx
  4. MarieEve:
    14 februari 2022
    Ja rustdagjes zijn belangrijk! Ben heeft ook nu al last v allergie! Super vroeg, misschien last Vd Vd hazelaar?
    Take care 👍🥰😘