Camperreis, maart 2020

4 maart 2020 - Castricum, Nederland

Heerlijk ontbijtje met versgebakken brood in Swolgen..na paar bakken koffie wordt het tijd om doegi te zeggen. Naar huis!!! Prima reis gehad. Koelkast vh Campertje leeg gehaald, paar wasjes mee en gaan. Thuis was het groot! Aantal dakpannen vh luifeltje gewaaid! Rest was prima. Fijn om toch weer thuis te zijn. Maar wel veel dingen te regelen, zoals pasjes,paspoorten etc.etc. Rustig aan, morgen weer een dag. Nou lieve vrienden, bedankt voor het volgen. Tot de volgende reis♥️♥️♥️

1. Inge tilet:
    4 maart 2020
    wij hebben heel erg ge noten van jullie mooie en minder mooie verhalen ,maar welkom thuis en nu maar even gewoon doen nou ja gewoon haha gr van ons
  2. Elly vonk:
    Home sweet home!!
  3. Angelique:
    4 maart 2020
    Jullie hebben lekker mooi weer mee genomen. Rustig aan hè met alles, tijd genoeg 😘
  4. Brigitte Kasbergen 🌺:
    Welkom thuis! 🏠
  5. Hilly kindermann:
    5 maart 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen !! Ondanks de pech toch weer mooie reis gehad aan de foto's en de verhalen te zien. Nu maar weer settelen !
    Fijn dat jullie weer thuis zíjn 🙋‍♀️. Het was mooi om jullie reis te volgen, wij zullen het missen😘