Camperreis 2020

24 februari 2020 - El Saler, Spanje

Beetje op tijd op vanmorgen. We willen op de fiets naar Valencia, naar het kantoor van gevonden/verloren voorwerpen. Wie weet!! Piet op de vouwfiets en ik op de electrische. Mooie tocht door de droge rivier. Prachtig aangelegd, bomen, geen herrie vd stad. Gemaakt in 1954. Echt een aanrader. Wij moesten om de stad heen, zeker 15 km.gefietst. Kantoor gevonden, ze stonden in de rij😥. We werden goed geholpen, en mochten de sleutelbakken bekijken, maar helaas. Ook verder niets gevonden. As vrijdag weer bellen! Nou we zijn er eigenlijk wel klaar mee!

We hadden vreselijke dorst, was inmiddels 23 graden. Op terrasje wat besteld, moesten we cash afrekenen. Oh ja, is ook zo! We hadden nog wat, maar niet genoeg. Kregen we van Medelanders €2,00. Erg aardig. Daarna maar gepint. We durfden eigenlijk niet. Stel dat onze laatste pas wordt ingeslurpt door zo'n ATM. Tja, je wordt argwanend. Maar toch gelukt. Ik ben wel paranoia geworden hoor. Stel dat......Zal wel over gaan hoop ik.

Wilden we terug fietsen, deed de accu het niet meer! Dus 15 km.terug zonder ondersteuning. Pfff...maar het is gelukt.

Terug op de camping, tukkie doen id zon. Piet douchen.

Borreltje gedronken met de buren, Ellen en Vok. Was erg gezellig.

Morgen vertrekken we weer, richting Nederland. Geen zin, maar ja, je moet toch een x. Het is ook zulk heerlijk weer! Als je hoort dat het in Nederland zo slecht is.