Camperreis 2020

22 februari 2020 - El Saler, Spanje

Vroeg wakker. Gauw douchen. Misschien komt de sleutelmaker. Bobbie de hond lag voor onze deur. Jose de baas van alles waar we staan, liep al rond. En ja hoor, daar was de garagehouder. Hij had nieuw stuurslot gemaakt, en na 10 minuten, ja echt, de motor liep! Wat  een heerlijk geluid. Ook sleutel van dieseldop, wc, gasbun alles was er. Wat geweldig. Iedereen bedankt daar. Zal ze nog een leuk kaartje uit Nederland sturen. We kunnen terug met ons campertje. Zondag politiebureau bellen of we maandag kunnen komen, om te kijken bij gevonden voorwerpen. Je weet het maar nooit of we iets terugvinden.

Adscheid genomen en boodschappen doen. Onderweg belde kennis vd camping op waar we weggesleept waren, dat ze onze plek gereserveerd hadden. Heerlijk. Rust. Was hangt inmiddels. Koffie met de kennissen gedronken. Zo meteen een wijntje.

Bijkomen van alle ellende. We kunnen door Europa reizen met kopie paspoort en aangifte vh politiebureau.

Iedereen bedankt voor het medeleven😍😍

1. Wim en Ank:
    22 februari 2020
    🙋‍♀️😘🍷🍷💋💋
  2. Willy:
    22 februari 2020
    Gelukkig jullie kunnen weer op pad. Wat een gedoe en dat door zo'n stelletje nietsnutten. Snel vergeten en weer lekker genieten.
  3. MarieEve:
    25 februari 2020
    Zoooooo goed om te lezen, Marie, jullie mogen na deze nachtmerrie weer door. Santé 😀😘