Camperreis 2020

21 februari 2020 - Tavernes de la Valldigna, Spanje

Zo, vroeg wakker. We staan nog steeds op het terrein waar we gisteren heengesleept zijn. We weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. De verzekeringen werken ook niet mee, de een zegt dit de andere dat. Er is wel een monteur van een Fiat garage geweest en hij was zeer optimistisch. Hij heeft het kontaktslot eruit gehaald. Gaan kijken of ze daar een sleutel voor kunnen maken. Wel moeten we nog een sleutel hebben voor toilet, diesel etc.maar dit was geen probleem. We hebben de monteur vandaag niet meer gezien. TRANQUILO roepen ze hier. Morgen misschien. Piet is op de fiets gestapt om brood te kopen en wat eten. Dat is gelukt. Dus lekker id zon broodje gegeten. Ik heb het Consulaat in Valencia nog gebeld, wat te doen als we zelf niet naar huis kunnen rijden. Er wordt een noodpaspoort voor ons gemaakt en hun regelen de tickets. Ik heb een rechtstreeks tel.nr.gekregen om hem een app te sturen als het nodig is. Dan wordt alles in werking gezet. De camper zal dan op lader naar huis worden gebracht.

Ook heb ik de politie in Valencia gebeld of ze al gevonden voorwerpen binnen hebben gekregen. Maar dit wordt pas binnen 5 dagen geregistreerd. Dus maandag weer bellen. Ook daar heb ik het adres nu van waar dit is in Valencia. Gekregen van Ana, een dame wat hier op kantoor zit. Met...hoe lief, een memo erbij, "dit is mijn privenummer. Je kan mij altijd bellen als je iets nodig hebt".

Toen kwam er nog iemand langs met zak sinaasappels. Ook lekker. En Bobby de waakhond ligt bij ons voor de deur.

Iedereen  super lief voor het medeleven. We zaten er vanmiddag echt even door heen, maar gaat nu goed. Met Ron en Alie hebben we ook fijn kontakt. Elke dag ff bellen. Nou tot morgen, hasta manana. Hoop dat ik dan goed bericht heb!!😃😃

1. Jos:
    22 februari 2020
    Succes jongens. Ik zou gaan voor tickets en camper op de kar:)
  2. Tineke:
    22 februari 2020
    Geduld hebben lijkt me moeilijk als niemand je kan vertellen wat er werkelijk gaat gebeuren .sterkte ,!! Wij blijven het volgen.
  3. Angelique:
    23 februari 2020
    Wat een ellende zeg. Zo ben je dagen bezig om van alles te regelen, pfff.
    Hou de moed er in!