Camperreis 2020

20 februari 2020 - Tavernes de la Valldigna, Spanje

Update van vandaag. Gedroomd van die enge  man die stond te poseren bij de lantaarnpaal. Aardig geslapen, we waren ook kapot van alle emoties. Maar we worden goed begeleid door de Alarmcentrale en liefdevol opgevangen met de campergasten ennn natuurlijk steun van onze vrienden, dichtbij en veraf♥️. We zijn om 13.00 uur versleepd met kleine kraanwagen vh camperterrein en daarna over naar een grote. We staan nu op een soort wagenpark. Steeds communicatie met de Alarmhulp. We moeten hier blijven staan totdat alles gemaakt is. We hebben een auto en hotel aangeboden gekregen vd verzekering. We blijven id camper slapen. Bobby de waakhond beschermd ons. We staan hier goed. Morgen de auto regelen, kunnen we op pad. Alles is besteld wat we nodig hebben. Sleutels!!! Om terug met de camper naar huis te komen. Nu afwachten hoe lang dat duurt. Fijn dat er een vertaalapp.bestaat😃. We kunnen het nu relativeren, het leven is een groot avontuur, toch? Piet kreeg nog een grote doos met sleutels toegeschoven. Misschien dat er iets paste. Niet dus. Misschien kunnen ze vermaakt worden, ook handig voor de scooter. Het slot vd scooter is met slijptol eraf gehaald..ook geregeld. Morgen weer verder. Worden rond 9.00 uur weer gebeld.

1. Elly vonk:
    20 februari 2020
    Zet hem op lieverds, veel sterkte!!
  2. Jos & mo:
    20 februari 2020
    Kop op he luitjes, geniet er evengoed van, het is maar materiaal.
    Als wij kunnen helpen horen we het wel.
  3. Lilian:
    20 februari 2020
    Het word nog n avontuurlijke reis zo. Wat een gedoe. Hoop dat het goed komt. Sterkte xxx
  4. Peter:
    20 februari 2020
    He Piet en Marie, heel veel sterkte. We hopen dat jullie snel weer op pad kunnen.
  5. Brigitte Kasbergen 🌺:
    21 februari 2020
    Nou wat erg! Zo zie je je moet altijd blijven opletten overal. Gemeen dat zulke mensen bestaan, ze weten niet wat ze de ander aandoen. We hopen dat alles snel opgelost is en dat jullie weer verder kunnen. Komt vast goed allemaal. Heel veel sterkte Van Kas & Git
  6. Marie Grapendaal:
    21 februari 2020
    Nou he de tas stond bij mijn voeten. Zo bizar. We zijn er nu heel druk mee